DBU Sjællands frivillige eventcrew er en uvurderlig hjælp, når vi i DBU Sjælland afvikler forskellige arrangementer og fodboldstævner. Nu søger vi nye medlemmer, der vil være en del af eventcrewet og dermed være med til at både få og skabe helt unikke fodboldoplevelser.

Den 27. februar holder vi opstartsmøde for alle nysgerrige sjæle, der vil høre mere om DBU Sjællands eventcrew. Her kan du møde nuværende medlemmer af eventcrewet og DBU Sjællands personale, der kan gøre dig klogere på eventcrewet.

Det er et helt uforpligtende møde, og du har ikke sagt til noget, bare fordi du deltager i mødet.

Kom til opstartsmøde for DBU Sjællands frivillige eventcrew

Til mødet vil der være en stor del af det nuværende eventcrew til stede, så de kan møde de andre fra eventcrewet og det er uforpligtende at møde op og man har ikke sagt ja til noget, bare fordi man er med til mødet.

Dato: 27. februar 2024

Mødets varighed: 18.30-19.30

Lokation: DBU Sjællands kontor, Himmelev Bygade 64A - 4000 Roskilde

Tilmelding: Skal ske senest 25. februar kl. 12.00 til Nicklas Christoffersen – nich@dbusjaelland.dk

Forplejning: Der vil være sandwich og drikkevarer til de fremmødte 

Det laver vi i DBU Sjællands eventcrew

Opgaverne eventcrewet løser ved stævner og arrangementer kan blandt andet være at hjælpe med at sætte en fanzone op med flag, oppustelig fodboldbane, dartskive og andre aktiviteter. Det kan være at bemande aktiviteterne og sørge for, at børnene får en god oplevelse og nogle gode præmier. Andre opgaver kan være at overrække medaljer eller at være speaker til arrangementet.

Som frivillig i DBU Sjælland eventcrew vil du blive tilbudt opgaver indenfor en bred vifte af arrangementer; fx til Ungdomslandskampe, Queens Cup, Parasport stævner, Sommerland Sjælland Pige- og Drenge Cup samt BonBon-Cup.

Opgaverne til de forskellige begivenheder vil være meget forskelligartede og afhænger helt af, hvad det pågældende event har behov for. Opgaverne kan f.eks. være:

  • Fanzone-aktiviteter og konkurrencer såsom fodbolddart, pannabane mm.
  • Medaljeoverrækkelser
  • Speaker opgaver

Du bestemmer selv, hvilke events der passer bedst til dine kompetencer og hvor mange afviklinger du ønsker at deltage i – dog skal du deltage i mindst 3 events om året.

Konceptet er skruet sådan sammen, at du aldrig bliver sendt alene ud på en opgave. Vi ved nemlig, at magien og glæden også skabes på ”lægterne”, når vi holder pause. Et større eller mindre team fra DBU Sjælland eventcrew møder altid til en opgave sammen med en teamleder. Det sikrer, at de aftalte opgaver bliver løst.

DET SØGER VI I MEDLEMMER AF DET FRIVILLIGE EVENTCREW

Vi har følgende værdier, som vi lægger vægt på i nuværende og fremtidige eventcrew-medlemmer:

  • Brænder for sport og events - forståelse for breddefodbold er et plus
  • Ikke bange for at tage fat
  • Klar til at gøre, hvad der kræves for at skabe det bedste event for deltagerne
  • Fuld af energi og initiativrig
  • Udadvendt, imødekommende og serviceminded
  • Tillidsvækkende
  • Ansvarsbevidst
  • Smilende

HVAD FÅR DU SELV UD AF AT BLIVE EN DEL EVENTCREWET?

DBU Sjællands eventcrew er FRIVILLIGT arbejde. Du får således IKKE løn for at være med. I stedet tilbyder vi:

  • At du bliver en del af et unikt fællesskab, der mødes rundt omkring på de sjællandske fodboldbaner
  • Et kig ind bag kulissen i DBU Sjælland, hvor du oplever noget andet og mere end dét den gængse fodboldskare ser
  • Kørselsgodtgørelse
  • Forplejning til de enkelte arrangementer
  • Invitationer til særlige 'tak for hjælpen' arrangementer
  • DBU-tøjpakke (t-shirt, jakke, bukser, hoodie), der synliggør dit tilhørsforhold til DBU Sjællands eventcrew

Vil du høre mere? Kontakt 

DSC 2835 Favorit Red2
Projektkoordinator Nicklas Christoffersen
Events, Get Movin'-klubudvikling, Materialeudlejning, Queens Cup, Frivillighed - sekretær for Dommer HR/uddannelsesgruppen og kvindedommergruppen, bredde 4647 3503